Neo24, інтернет-магазин
Не рекомендую
Згоден з відгуком

Ні в якому разі не рекомендую купувати хоч щось в цьому магазині, бо лишитесь грошей та не отримаєте товар як це сталося зі мною. Точніше так, ви можете отримати шмат сміття і відмазки про те що маєте йти і розбиратися з Новою Поштою. Краще заплатіть трохи дорожче але купіть в адекватного продавця.
Я повівся на рейтинг на хотлайні і замовив в них мийку бо ціна була непогана і рейтинг високий. Але як виявилося той "рейтинг" працює тільки для тих у кого не було ніяких проблем з доставкою/обслуговуванням. В іншому випадку будьте впевнені вас просто кинуть.
Мийка яку мені прислали була розламана навпіл, я не говорю про 100% відшкодування але навіть на якісь паритетні умови ці продавани не йдуть. Не додивився чогось на НП - все, твої проблеми. А те що ти за це гроші платив - їх не хвилює.

Замовлення: 70285

15.10.2019

Taras Kostenko
Не рекомендую
Згоден з відгуком

Категорично не рекомендую магазин NEO 24. 31 жовтня я зробив замовлення на мультиварку DELONGHI FH1394 W у якої цінник тоді стояв на цьому сайті 4888. Мене попередили що доставка до них в магазин займе біля 5 робочих днів (загалом тиждень), а коли вона буде я оплачу повну суму (запевнили що вона не зміниться) і вони відправлять мені до Києва, але потрібно щоб я перерахував гроші за доставку гарантуючи цим що я викуплю цей товар.
Все добре, все зробив як мені сказали, не сиджу не шукаю де інше. І ось здається у вівторок (6 листопада, як раз минув тиждень) телефонує мені той самий менеджер і приблизно говорить таке:
«Мультиварка прийшла, але пошкоджена упаковка… і сам товар теж пошкоджений тому відправити його вам ми не можемо», я розумію і погоджуюсь зачекати ще тиждень, на що отримав відповідь, «Ні, таких мультиварок вже немає, виберіть іншу», я відмовився бо хотів саме цю.
Через день, приблизно, я почав знову пошук цієї мультиварки і, щоб ви думали, натрапив на неї у цьому ж магазині, але вже з ціною 5547, мені стало цікаво і я зробив знову замовлення на неї в магазині NEO 24, вже інший менеджер мені зателефонував і відповів що зможуть мені її доставити, ну а далі ви маєте уявити мої логічні питання такі як «Як можете, у вас же її не було ще день по тому і не буде, і взагалі хочу бачити фото мого пошкодженого товару, здається мені з мене роблять дурня, щоб продати товар який я замовив, але за більшу ціну»
Справа насправді не в ціні, а у відношенні продавців до тебе, згаяний час і зіпсований настрій.
Це моє особисте враження по двом менеджерам з якими мені довелось спілкуватися, але якщо таке відношення у працівників, які спілкуються на пряму з клієнтом така і загальна політика компанії. Всі хто вже потрапив в подібну ситуацію маючи справу з цим магазином мене зрозуміють.

Менеджер: -
Замовлення: 54859

10.11.2018

Сергій Жук

Відгуки

відмінний немає
нормальний немає